شما تحت تاثیر چ رنگی هستید؟؟؟

متولدین فروردین: سرخ
رنگ سرخ سبب شده تا متولدین فروردین به دفعاتعصبانی شوند ولی به محض آن که شراره های خشم خاموش شد به سرعت تبدیل بهآدم هایی شاد و بانشاط می شوند. متولدین فروردین افرادی آرمانگرا٬ مصمم وبا اراده هستند و از احساسات گرایی خوششان نمی آید. هیچ کس نمی تواند مثلآنها قاطع و خشن باشد ولی در این حال کمتر کسی معصومیت و عاطفه آنها رادارد. آنها هرگز تحمل شکست را ندارند وبه گونه ای افراطی راجع به نتیجهنهایی هر چیز٬ از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال٬ بسیار خوشبین هستند. آنهاجنگجویان خوبی هستند و با مغز خود خیلی ماهرانه می جنگند. مخالفت دیگران وموانع و مشکلات برای آنها سرگرمی و مایه نشاط است و از آن لذت می برند.آنها هیچگاه منتظر موفقیت نمی نشینند بلکه با شتاب به سوی آن مید روند وبه همین علت کمتر به دیگران وابسته اند.
متولدین اردیبهشت: صورتی
متولدین اردیبهشت خیلی به ندرت نگران میشود. هنگامی که کارها مطابق خواست او انجام نمی گیرد٬ اخم می کند اماعصبانی نمی شود! خویشتن داری و صبر از صفات ذاتی رنگ درونی اوست و به مددهمین خصوصیات کارهای خود را خیلی راحت انجام می دهد و چیزی نمی تواند مانعاو شود. وفاداری و صداقت نسبت به خانواده و دوستان از صفات بارز اوست.همچنین به شجاعت و دلاوری او باید مدال طلا داد چرا که هیچکس مثل او نمیتواند این همه از خود مقاومت نشان دهد. ممکن است سمج و لجوج باشد ولیبردباری او مثال زدنی است.
متولدین خرداد: نقره ای
رنگ درونیمتولدین خرداد آنها را به افرادی دلسوز٬ مهربان ٬ خونگرم و صادق تبدیلساخته که حرکاتی سریع تر از بقیه ولی دلپذیر دارند. متولدین خرداد ازکارهای یکنواخت و تکراری بدشان می آید و به همین علت کارهای روزانه باعثمی شود که فکر کنند همچون پرنده ای در قفس اسیر شده اند. این افراد ذاتابی قرار هستند و همواره در پی هیجان و تغییر و تنوع هستند و اگر در یک جاثابت بمانند افسرده می شوند. آنها با مهارت های ذاتی خویش چنان در ذهنمخاطب طوفان به راه می اندازند که هیچ کس متوجه تغییر مسیر ذهن نمی شود واینگونه است که می توانند به اسکیموها یخ بفروشند و به افراد بدبین رویا !
متولدین تیر : خاکستری
تیرگیرنگ درونی متولد تیر سبب می شود که گاهی اوقات بداخلاق شود. چنانچه از کسیساعت را پرسیدید و با اخم جواب داد٬ یا در سر میز غذا از کسی نمکدانخواستید و با عصبانیت به شما پرخاش کرد احتمالا او یک متولد تیر است کهدوباره دچار بدخلقی شده و از زمین و زمان بیزار است. در این حالت فکرنکنید که از دست شما عصبانی است بلکه او از دنیا ناامید شده است . اینحالت او موقتی و گذراست و فورا به همان آدم دلنشین همیشگی تبدیل می شود.متولد تیر همچنین قوه تخیل پرقدرت خود را به خوبی تحت کنترل دارد و تمامحالات درونی خود و دیگران را فورا دریافت کرده و در حافظه قوی خود ثبت میکند.
متولدین مرداد: طلایی
رنگ درونی متولدین مرداد غروری شاهانهبه او بخشیده به طوری که همیشه می تواند میزبان باشکوهی باشد. اوبه سختیمی تواند حس برتری جویی خود بر دیگران کنترل کند و همواره رفتاری فخرفروشانه دارد او برعکس متولدین فرودین که اغلب سعی می کند از یک چاه خشکآب بیرون بکشد٬ انرژی خود را بیهوده تلف نمی کند و از همین رو یک سازماندهند خوب است و به راحتی می تواند وظایف و اعمال خود را سامان دهد . هرگاه که از خودنمایی دست می کشد دستوراتی که صادر می کند بسیار موثر هستند .
متولدین شهریور : نارنجی
نخستینموضوعی که در مورد متولدین شهریور جلب توجه می کند آن است که وی طوریرفتار می کند که انگار مسأله مهمی درذهن خود دارد و او در تلاش است که آنرا حل کند. یا گاهی اوقات احساس مبهمی به شما دست می دهد که انگار او ازچیزی نگران است. این احتمال واقعاُ وجود دارد زیرا نگرانی برای او کاملاًطبیعی است و لبخند دلپذیر او همیشه مشکلات بزرگ او را مخفی می کند. اینانسان کمال گرا را نمی توانید در محافل اجتماعی پیدا کنید. احتمال اینکهتا دیروقت شب در محیط کار او را بیابید بسیار بیشتر از آن است که درمیهمانی او را ببینید!
متولدین مهر : آبی
رنگ آبی آسمانی فطرتی هنریبه او بخشیده که از نور و موسیقی ملایم به شدت لذت می برد. تأثیر آرامش وهماهنگی بر سلامتی متولد مهر معجزه آساست. هنگامی که در بستر بیماری میافتد قرار گرفتن در محیط عاطفی و خواندن کتاب های دلپذیر تأثیر فوق العادهای بر سرعت بهبود او خواهد گذاشت. متولد مهر در هنگام گفتگو با دیگرانابتدا تاجایی که می تواند وراجی می کند و بعد مشتاقانه به حرف های طرفمقابل خود گوش می دهد٬ در دعواهای دیگران همیشه نقش میانجی را بر عهده میگیرد و واضاع را آرام می کند و صلح و صفا برقرار می سازد.
متولدین آبان : سفید
چنانچهاز یک متولد آبان بپرسید که می تواند به شما کمک کند یا نه٬ به سادگی میگوید: ((بله )) یا ((نه))! بنابراین اگر آدم احساس و زودرنجی هستید از اودر هیچ موردی نظر خواهی نکنید زیرا او هر حقیقتی را رک و راست و بی رحمانهبر زبان می راند. درپاسخ هم می گوید که شما پرسیدید و او جواب داد. متولدآبان اصلاً اهل تملق گویی و دروغ بافی نیست یعنی منش خود را بالاتر از آنمی داند که دست به چنین کاری بزند. بنابراین اگر شما در موردی تعریف کردیقین داشته باشید که از صمیم قلب گفته و ارزش آن را بدانید.
متولدین آذر: بنفش
متولدینآذر اغلب اوقات شاد و خونگرم هستند. ولی هنگامی که از صمیمیت فطری آنهاسوء استفاده شود آنگاه از کوره در می روند. عصیان علیه صاحبان قدرت وقوانین و مقررات دست و پاگیر در میان متولدین آذر شایع است. او هرگز ازدعوا و در گیری فرار نمی کند و از کسی کمک نمی خواهد. همچنین متولدین آذرهرگز تحمل این را ندارد که کسی آنها را به ناذرستی و عدم صداقت متهم کند.یک اتهام غیر منصفانه و بیجا ممکن است خشم آنها را شعله ور کند٬ پس درنحوه بیان کلمات با متولدین آذر خوب دقت کنید چرا که آنها اول دست به عملمی زنند و بعد به عواقب آن می اندیشند !
متولدین دی: قهوه ای
رنگقهوه ای٬ عملگرایی متولد دی را نشان می دهد. او برای حکمرانی اصلاً احتیاجندارد که به خودنمایی بپردازد و ترجیح می دهد که دیگران جلو باشند و اوقدرت پشت صحنه بماند. البته گاهی متولد دی از یاد می برد که بلند پروازی وجاه طلبی خود را مخفی نماید و تا موقعی که رئیس گروه نشود٬ دست به کار نمیزند. به یاد داشته باشید که متولد دی همیشه به گونه ای رفتار می کند کهتصور می کنید که مانند پر نرم و بی آزار است اما در حقیقیت مانند میخ محکمو کوبنده است .
متولدین بهمن: زرد
متولدین بهمن ترکیبی از خونسردی٬عملگرایی و بی ثباتی هستند و به نظر می رسد که با افراد همدلی دارند و فقطبا چند کلمه صحبت می توانند اضطراب آنها را کاهش داده و آرامشان کنند. اینتوانایی آنها احتمالاً به خاطر سیستم عصبی قوی و پرتوان آنهاست. متولدینبهمن معمولاً در انزوای خواصی فرو می روند و مردم معمولاً به درستی آنهارا درک نمی کنند زیرا به خوبی نمی توانند با دنیای خیالی و آرمانی آنهاارتباط برقرار کنند. متولدین بهمن علیرغم آنکه دوستان زیادی در اطراف خوددارند ولی دوستان صمیمی و نزدیک چندانی ندارند .
متولدین اسفند: سبز
رنگ بخشنده فطرت آنها سبب شده تا اصولاً عاری ازهر نوع حرص و طمع باشند. سرشت دلپذیر٬ جذاب و در عین حال تنبل متولدیناسفند شما را تحت تأثیر قرار می دهد. او نسبت به همه قید و بندهایی کهمحدود کننده هستند بی اعتناست به شرط آنکه آزادی خیال پردازی را از اونگیرند و بتواند بنا به خواست خود زندگی کند. او همچنین در مقابل توهینها٬ تهمت ها و نظرات دیگران نیز بی تفاوت است٬ بنابراین خیلی به ندرت ممکناست عکس العمل شدیدی از او ببینید. البته فکر نکنید که کلاً آدمی بی خیالاست زمانی که احساساتش جریحه دار شود با زیرکی خاص خود به نیش و کنایه میپردازد و طرف مقابل را مورد ریشخند و استهزاء قرار می دهد


نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت23:08---6 آذر 1393
طلایی

DUYĞU
ساعت23:07---6 آذر 1393
هیچ انتظاری از کسی ندارم!
و این نشان دهنده ی قدرت من نیست !
مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است


DUYĞU
ساعت23:06---6 آذر 1393
در جستجوی قلبِ زیبا باش نه صورتِ زیبا
زیرا هر آنچه زیباست همیشه خوب نمی ماند
امـا آنچه خوب است همیشه زیباست ...


سپهراد
ساعت20:31---6 آذر 1393
من رنگ نقره ای هستم.خخخخخخخخخ
چقد ادم خوفیم خودم خبر نداشتم
خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:روانشناسی,طالعبینی,چ رنگی هستید,رنگ, | 15:26 | نویسنده : ساغر |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.